Összes oldalmegjelenítés

2013. szeptember 24., kedd

3.Rész

Mintha nem tudná,mennyire utálom az ilyet *Súgtam halkan Deminek,és bementünk matekra*
Nem tudtam oda figyelni az órán,ki is rohantam és haza mentem,hazafelé 
tartottam mikor jött egy rohadt nagy kutya,azt hittem meghalok de közelebbről,észre vettem,hogy ez a mi kutyánk!! :3 Nagyon örültem,de még is kiakadtam,hogy hogyan tudott kijönni..nem értettem..
Mikor beléptem a szobámba az ágyamon rózsaszirmok voltak és egy fekete selyem doboz középen.

Mikor kinyitottam egy gyönyörű nyaklánc volt benne.
Láttam ,hogy nyitva van az ablak és Justin fut ki a kapun,egyből tudtam,hogy Ő volt az akitől kaptam.:) Másnap a suliba felvettem,mikor a szekrényemhez mentem oda jött Justin és megjegyezte,hogy milyen szép nyakláncom van.
-Köszönöm-válaszoltam.
-Kitől van?-
-Nem tudom,de biztos valaki a suliból,nincs tipped?- 
-Hát én voltam ,az te kis buta,remélem tetszik:) -
-Hát te voltál?:o- 

-Igen.:3 Remélem tetszik:)-
-Nagyon köszönöm szépen,de mi volt ez a tegnapi?:s -
-Nem volt igazán jó kedvem,ne haragudj..-
-Rád nem lehet haragudni:)-Közben megöleltem:)
Vanessa/a banyák egyike/ Oda jött hozzánk és elhívott engem fagyizni..
-Szia Seli olyan régen beszéltünk..közben meg LBBÖ /legjobb barátnők-barátnők örökké/vagyunk:((-
-*Meglepődötten néztem rá* Te miről beszélsz? Utálsz,és én is téged,azért mert jóban vagyok  Justinnal nem kell nyalizni? szánalmasak vagytok! -
-Sel,miért mondod ezt?.:o Sosem mondtam ezt:(-
-Na jó szia-*És ott hagytam*

4 megjegyzés: