Összes oldalmegjelenítés

2013. szeptember 23., hétfő

2.rész

Mikor beértünk bioszra egy percre mindenki elhallgatott és ránk nézett..Én gyorsan elengedtem Justin kezét ,mert féltem ,hogy mit gondolnak,és oda rohantam a helyemre.Justin meglepődötten nézett rám de én gyorsan máshova néztem.Le ült a mellettem lévő padba,próbált beszélni velem de a hülye tanár mindig rászólt..Én kicsit kellemetlenül éreztem magam.
 Óra után kijöttem a teremből és egyenesen a szekrényhez rohantam.Ő utánam jött és megkérdezte mi a baj?:s
-Semmi..csak féltem hogy áá mind egy..-
-Suli után találkozunk? És akkor elmondhatnád ,hogy mi volt a baj..:) -
Suli után haza mentem,és lefeküdtem kicsit aludni.Mikor felébredtem REGGEL 6 ÓRA VOLT:OO
kb. így ébredtem..: 

Megnéztem a telefonomat és 10 nem fogadott hívás volt Justintól,nagyon megijedtem.. 
Bementem a suliba és jött velem szembe,próbáltam megmagyarázni,hogy miért nem mentem el a " randinkra" de Ő nem engedte..Én nagyon kiakadtam.
-Te mit képzelsz ,hogy azt sem engeded ,hogy még csak elmagyarázzam,hogy elaludtam?!!-.-" 
-Jól van na,ne haragudj rossz napom van..-
-Akkor sem kellene így viselkedned..főleg velem!!-
Gyere Sel menjünk törire.*mondta Demi.*
Súgta: -Te ezt eltudod hinni? Vajon mi történhetett?-
-Fogalmam sincs,de nagyon bánt.-

4 megjegyzés: